Otin varaslähdön pääsiäiseen!

Ihanat kirpparilta ostetut pääsiäispuput pääsivät kynttiläasetelmaan.

Ja pöydällä on vihreät keväiset tabletit ja lasinaluset.

Istuttelin jouluhyasinttien mukulat vanhaan kirpparilta löytyneeseen alumiinivuokaan. Mulla olis vielä pari vuokaa mutta mistään en löydä helmihyasinttien sipuleita!!

Käytiin viikonloppuna Tallinnassa. Löysin ihania maatuskoita ja puueläimiä. Vasemmanpuoleinen avaimenperä tosin on kirpparilta. Kuvan etualalla oleva orava on ihan huippusuloinen!

Myös takin taskuun kiinnitin maatuskakorun.

Vironvillaakin piti ostaa...

...ja muutenkin olen haksahtanut taas erinäisiin lankaostoksiin...

Sain mummon tekemän tyynynpäällisen siskolta vajaat pari viikkoa sitten. Toinen samanlainen (ainoastaan pohjakangas on punainen) on jossain...

Ihanat, ihanat uudet lapaset, myös Tallinnasta!

Ja kori on myös mummon tekemä, siskolta saatu. Tässä on nyt mun keskeneräiset neuleet. Niitä ei tarvitse kerätä enää olkkarin pöydälle.

Tämä oli Tallinnanmatkaneuleena. En tosin ehtinyt silmukkaakaan neuloa...

Mieheltä sain uuden ihanan hortensian. Vanha pukkaa kamalasti uutta lehteä. Toivottavasti sekin alkaisi kukkia!

Idätyslaatikossa on sarviapilan siemeniä itämässä. Aiemmin olen idätellyt mungpapuja ihan vaan lasipurkissa, mutta nyt ostin tämmöisen idätylaatikon ja ajattelin kokeilla josko toimisi.

Odotan että lumet lähtee pois! Mulla on nippu siemenpusseja joita pitäisi päästä kylvämään maahan. Ja lisää pitäisi vielä tilatakin!