Eilen ajettiin porukoille Orimattilaan iltapäivällä kun mies tuli töistä. Tarkoituksena oli käydä tekemässä vanhasta autosta paperit... Pääsin nissanistani eroon kun mies osti mulle uuden auton vähän niin kun synttärilahjaks. Samaan reissuun onnistui Annella käynti. Sain vihdoinkin Haaviston kirjan. Anne siinä samalla vinkkas että prismassa olis lankoja puoleen hintaan... Mä jo Orimattilassa käytin hyväkseni tarjoustalossa käyntiä kun mies tarvitsi autonpaikkausvermeitä. Mulle muutama lankakerä tarttui jo sieltä matkaan... Varovaisesti vihjaisin että voitaisko mitenkään piipahtaa prismassa. No onnistuihan se. Mä kyllä luulen että nyt mies pitää minuu entistä pimeempänä... Ilmeestä pystyi nimittäin päättelemään sen että se ajatteli mun luulevan että maailmasta loppuu lanka kohta... Mä vatvoin alekeriä varmaan puol tuntia. Muutaman osasin heti ottaa mutta osan jätin hyllyyn kun en osannut päättää. Hienovaraisesta vihjauksesta päätelleen isäntä oli sitä mieltä että nyt on sit ainakin vuodeks ostettu lankaa tän meidän yhteisen taipaleen aikana... Mut siis jos sitä johonkin ihan tosissaan tarttee.. o.O Ja niin kun Annekin sanoi että "kun halvalla sai..."

Mut tässä vähän noita eilisiä hankintoja:

 

Karusellit ja brazilia stripe tarjoustalosta ja nallet ja woolit prismasta.

Tässä se nyt on! Haaviston kirja! Ja sitä vartenhan oli pakko ostaa pari kerää lankaa eilen. Lisäks viime viikolla tuli unelma-kerhosta Uutta perinteisesti kirjoen-kirja. Oon siis päättänyt opetella kirjomaankin...

Porukoilta löytyi äidin tekemät lapaset. Toisesta puuttuu peukalo vielä. Jos tota lankaa löydän niin neulon peukalon. Mut lähinnä siks otin mukaan kun toi pinta on erikoisen näköisesti tehty. Jos ton mallin mukaan kokeilis itekin lapaset tehdä.

Sitten vähän muuta minkä parissa on kaks viimestä päivää mennyt:

Oon maalaillut tuhkista tohon meidän pihalle. Meriaiheinen piti miehen saada. Lahdessa asuessa mulla oli kans kukkaruukusta tehty tuhkis mutta se hävitettiin muutossa. Katsotaan jos tohon vielä jotain keksis...

Tänään olis vielä ohjelmassa iltavuoro. Onneks pääsen töihin vähän hermoja lepuuttamaan. Meillä on nimittäin aikamoinen sirkus... Bellalla on juoksut ja Jimi on ihan sekaisin sen takia. Ulvoo ja seuhtoo kaiken aikaa ja yrittää jos jonkinlaisia temppuja... Eilisellä Orimattila-Lahti-visiitillä Jimi oli kaatanut ja syönyt yhden ruukkukukan. Eetu sitten tapansa mukaan aiheuttaa muuten meille harmaita hiuksia. Ihanaa koiranomistajan elämää! :D

Mut nyt suihkuun ja sit robbariin katsomaan vielä parit puikot!