Tänään tuli 6kk mun ja miehen yhteiseloa "virallisesti" täyteen. Vaikka toi nyt ei mikään iso merkkipaalu ole niin jotenkin halusin kultaa muistaa... Varsinkin kun tää viikko on ollut mitä sattuu. Mies lähtee aamulla töihin puol seiskan maissa ja tulee kotiin puolen yön hujakoilla. Eilen kävi tunnin verran (?) päivällä kotona ja tänään puolisen tuntia.

Jotain pientä oli siis kehiteltävä ja ravelrysta löytyi mun mielestä hauska idea lahjaks...

1244027769_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Winged Heart Tattoo

Neulottu jostain Novitan vauvalangasta jota kävin paikallisesta robinhoodista jemmaamassa kun oli 0.99€/kerä. Keltainen nauha on neulottu Novitan woolista. Siivistä tuli vähän lerpat kun ohjeessa oli neulottu huopuvasta langasta. Mä kehittelin oman siipimallin eilen illalla itsekseni kun odotin miestä kotiin töistä.

Tämmöset oli päivän tarjoilut:

1244028340_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kakku ja kortti... Kuten kakusta huomaa niin mikään leipuri mä en ole... Kamalassa kiireessä väänsin porkkanakakun tuorejuustokuorrutuksella. Koristeena on mariannemurskaa. Siwan valikoimat oli aika onnettomat ja Karhulaan ei huvittanut lähteä ajamaan. Korttikin on tehty siitä mitä kotona oli. Mies kun tuli kotiin niin ensimmäisenä mä aloin itkeä... Selitä nyt siinä sitten että miten ihanaa on olla yhdessä ja miten rakas toinen on kun koko pää muistutti lähinnä Niagaran putouksia... No onneks meillä on totuttu jo siihen että mä olen ihan vaan hiukkapikkusen herkkä.

Sitten muihin aiheisiin...

Anne ja Katiija oli ottaneet osaa Kesäyön hullutukseen jonka Äiti-puffa on järjestänyt. Mä kun olen kokenut neuleiden aloittaja (loppuunsaattaminen on kyllä ollut vähän haasteellisempaa aika ajoin) niin päätin kanssa osallistua. Lyhyesti siis on kyse siitä että kesäkuun alusta joka päivä juhannuspäivään asti aloitan uuden neule-/virkkaustyön ja saan jopa kaikki valmiiks heinäkuun loppuun mennessä. Onnea saa siis toivottaa...

Ilmeisesti siis tänään palaillaan vielä KYH:in merkeissä...

Ja sitten vielä: Hepuli! Oon yrittänyt saada sulle kommenttia mut en ole onnistunut... Kyseessä on jackrusselit. Ihania otuksia ja varsinkin toi meidän "vauva"...