Minuu on taas vaivannut yleinen saamattomuus... Mitään ei ole oikein jaksanut tehdä. UUdessa asunnossa on melkein kaikki tavarat paikoillaan mutta yhtään yötä siellä en oo vielä ollut. Neuleita on kesken vaikka miten paljon. Siskon huivi vanhojen tansseihin on vaiheessa. Tällä viikolla se pitäis väkisin saada valmiiks.

Mä olen etupäässä nyt vaan leiponut ja laittanut ruokaa. Kohta pitäis pullat työntää uuniin niin on sitten valmista kun kulta tulee töistä kotiin. Muoks. taitaa pullista tulla jalkapalloja... Kohosivat sen verran hyvin liinan alla... No isolle miehelle on isoa syötävää...

Joku ihme masennus/kiukutuskin on vaivannut. Vähän yksinäistä vielä täällä kun en ketään oikein tunne ja päivisin en näe ihmisiä ollenkaan... No ehkä sekin ajan kanssa helpottaa. Auto mulla on mutta kun oon maailman huonoin kuski niin en ole rohjennut lähteä liikenteeseen hirveesti itsekseni. Sitä paitsi nyt on auton ovet niin tiukasti jäässä etten tiedä millä ne sais auki...

Heräsin taas vähän myöhässä ton Korian suhteen taas. Punanen oli laittanut s-postia tän päiväisestä Korian tapaamisesta... Tietenkin vasta tänään katsoin mailit ja tajusin että nythän ollaan jo helmikuussa. No joku kerta mä vielä sinnekin suunnittelin selviäväni... :D

Mut nyt siskon huivin pariin... Ja kuvallisia postauksia luvassa hamassa tulevaisuudessa... ;)