Vuoden vaihteen jälkeen olen ennättänyt olla kaksi päivää kotona. Sekin aika on mennyt exän kanssa siivotessa vanhaa asuntoa ja tavaroita pakatessa. Mistä ihmeestä tota tavaraa nurkkiin kertyy niin paljon...
Asuntoasioista sen verran että tänään mulla olis kämpän näyttö Kotkassa. Toivottavasti exäkin pian löytäis itsellensä oman kämpän että saadaan vanha lopullisesti tyhjäks.
Sellasta ihan pientä ja kevyttä stressiä (lue hermot kireellä ihan kaiken aikaa) ilmassa aika ajoin. Mut ehkä tää tästä ajan kanssa...

Mä vähän taas lipsahdin kaupungilla käydessä...



Lukemist, parit pitsiaddit Annelta, kaarnaa ainakin pipoon ja ehkä käsineisiin ja kamenaa pari kerää huivi KAL:iin niin ja "nappiloota"...



Enkelin Eväspussin ihana peltirasia jossa on karkkia sisällä. Sisko maistoi sisältöä ja ei tykännyt ollenkaan. Viis mä noista karkeista mutta toi rasia... Arvatkaa mihin käyttöön päätyy... ;)

Niin joo ja vähän on valmistuneitakin... Uudeks vuodeks neuloin pipon mutta se ei vuoden vaihteen yli selvinnyt ollenkaan. Katos jonnekin matkan varrelle...
Lisäks nyt tän puolentoista viikon ajan, jonka olen Kotkassa AION neuloa jotain valmiikskin asti. Kullalle sukat, siskolle vanhojentanssipukuun huivi ainakin jollekin mallille ja niin pois päin. Tekemistä on mut malttaakohan sitä...

Blogi päivittyy varmaan kuvien kanssa sitten kun taas olen Orimattilassa tai Lahdessa. Täällä mulla ei ole välineitä millä kuvia voisin lisätä...
Mut nyt tiskikoneen tyhjennykseen ja sit imuroimaan!
Heips!