Niin siinä taas pääsi käymään että multa karkas mopo käsistä ihan totaalisesti...
Kun on tylsää niin mitä tekee Satu... No lähtee kirpparilta kaivelemaan vanhoja lp-levyjä... Ja pakkohan ne on ottaa kaikki mukaan jotka vähänkään tuntuu edullisen oloisilta. Ja siis kun kirpparikierroksesta puhutaan niin lopputulos on tässä:

2134659.jpg

lähempi kuva tosta power play-tekstillä olevasta kulhosta

2134661.jpg

2134664.jpg

2134665.jpg

...ja sitten pienestä levystä tuli kynttilälle alusta:

2134672.jpg2134676.jpg

Tästä mä olen ihan erityisen ylpeä!

2134680.jpg

Älppäristä tehty kello... Jos ottajia löytyy niin näitä teen kyllä lisääkin!

Sitten vielä toinen asia joka lipsahti käsistä... Langanosto nimittäin...

2134703.jpg

Mut näille on hyvä syy... Nimittäin joulupukin konttiin valmistuu jotain aikanaan näistä. Paitsi novitan stone-langasta. Siitä teen itelle jotain pientä kivaa.

2134712.jpg

Verena knitting lähti myös mukaan. Nää oli aika kivat mallit:

2134717.jpg2134721.jpg

Ajan kanssa selailen vielä lisää...

Niin ja eilen oltiin neulomassa taas Lankakauppa Heinissä. Ainakin parissa neulojassa herätti hilpeyttä mun puikot... Tämmöset pienet ja sievät numeroa 50 olevat.... Otin mukaan kun ajattelin että näille selviäis käyttötarkoitus.

2134729.jpg

Vertailun vuoksi kuvassa 4mm pitkä puikko. Mitä ihmettä näillä vois neuloa... Mm. kalaverkkoa ehdoteltiin. Huoliskohan poikakaveri ens kesälle kalaverkon vaikka seiskaveikasta. Epäilen... Pitää muutenkin minuu jo ilmeisesti pimeenä kun oon kertonut tosta mun sulattamiseen liittyvästä pakkomielteestäni (kulhot siis)...

Mutta nyt tää lähtee käymään vielä kaupungilla...