Tää on nyt varmaan vika postaus ennen joulua. Tuskin hyvin kummallisia ennättää kun on sen verran hässäkkä-joulu tänä vuonna. Eilen kotiuduin Kotkasta ja tänään aloitan asunnon tyhjennyksen. Alkuun kämpän piti olla tyhjä tammi-helmikuun vaihteeseen mennessä mutta eilen illalla selviskin että mun kamat pitää olla poissa vuoden vaihteeseen mennessä. 25.12. lähden taas Kotkaan ja takasin tuun vasta vuoden vaihteen jälkeen niin aika kiirettä pitää. Kaks päivää aikaa tyhjentää kaikki pois. Mahdan olla yötä myöten täällä kämpällä näköjään... Onneks poikaystävä lupas että joulupäivänä voidaan ajaa muutama reissu mun kamoja pois.
Mut nyt sitten vähän enemmän blogin sisältöön liittyviin juttuihin...

Viime viikolla sain Rouva Oranssilta voiton sukkasadon arvonnasta.

2165177.jpg

Lankaa ja karkkia... Noi karkit löytyy laukusta ja varmaan tässä paikkoja tyhjentäessä syön ne pois... Kiitos paljon Rouva Oranssi!

Tein Sirdarin Just bamboo-langasta tiskirätin testimielessä.

2165214.jpg

Kuva on vähän epätarkka mutta jos oikein tarkasti katsoo niin tassun kuvan siinä saattaa erottaa. Malli Ravelrysta.
Hyvin muuten toimii toi lanka tiskirätissä. Vielä jokusen rätin neulon kunhan ennätän...

Ja sitten vielä meidän yhteinen projekti poikaystävän kanssa (tai no mussukka teki ja mä katselin vierestä)... Viinipulloista kynttilänjalat!

2165243.jpg

Sulatettiin valkoisista kynttilöistä steariinia viinipullon suuaukkoon ja kaulalle. Tuli nätit mun mielestä. Mulla joku pullo varmaan on jossain jemmassa. Niistä vois tehdä itsellekin samanlaiset.

Mut nyt tää lähtee työn touhuun... Rauhallista joulun aikaa!