Noora oli tehnyt kulhoja vanhoista vinyylilevyistä. Niistä tuli niin hienoja että mä ostin viime viikolla vihdoin kirpparilta yhden vanhan levyn eurolla. Eilen sain sulatettua sen lasikulhon päällä uunissa ja lopputulos näyttää nyt tältä:

2117855.jpg

Jotenkin toi sulatusvimma jäi päälle joten mun oli aivan pakko kiirehtiä kirpparille just ennen sulkemisaikaa hakemaan vielä pari levyä lisää...

2117863.jpg

2117876.jpg

ja tässä vielä kaikki kolme luomusta yhdessä:

2117879.jpg

Kaikki on tehty siis samalla tavalla nurin päin olevan lasikulhon päälle. Yritin näiden kahden jälkimmäisen kanssa kokeilla myös tota toista tapaa mutta kun alkoi reunat lörpsähtämään väärään suuntaan niin äkkiä piti yrittää pelastaa levyt ja kääntää kulho ympäri... Ihan hauskat näistä mun mielestä tuli...
Tekeminen oli kivaa mut vähän liian nopeeta. Levyt loppui kesken ja intoa olis ollut vaikka kuinka sulatella vielä lisää... Voitte varmaan arvata mitä tänä vuonna annan kaikille joululahjaks... ;) No ei sentään...
Tohkeissani tekstasin vielä poikaystävällekin mun hienosta kulhosta... Se soitti sen kuuloisena et oli vähän pallo hukassa ja kysyi et mitä mä taas oon keksinyt... o_O Luovuus on huipussaan ja tekis mieli sulattaa kaikki muovinen... :D

No sit kun ei enää muuta ollut niin Ian mallia matkimalla (hyi minuu!) tein hamahelmistä sienen...

2117895.jpg

Tää hahmo tuo kyllä elävästi lapsuuden mieleen kun isoveikan Nintendolla pelasin joskus Super Marioa... :P Tästä tulee avaimenperä kunhan löydän sopivan avainrenkaan jostain.

Oon mä tehnyt muutakin kun matkinut toisia...

2117904.jpg

Löysin kengännauhan jolle ei ollut mitään käyttöä. Tein siitä ja kolmesta napista (kuvassa ei näy mut musta, punainen ja musta päällekkäin) itselleni rintakorun. Tämmönen pikatuo mut tuo vähän väriä mun muuten suht tummiin vaatteisiin...

Ja puoli kahteen asti piti vielä neuloskella poikakaverin sukkiakin... Nyt on tässä vaiheessa:

2117912.jpg

Mustaa ja harmaata... Huomiselle pitäis saada molemmat valmiiks kun taas nähdään... Ja huomenna on muutakin kivaa ohjelmassa. Meen taas pitkästä aikaa kampaajalle! Uus väri päähän ja vähän latvoja lyhemmäks...

Niin joo ja viimeistään huomenna lähtee pienet blogiarvontavoitot matkaan. Kynttilät ja Enkelin Eväspussin pinssit.

2117939.jpg



On tässä nyt muutakin kun tuunailua mut olkoon....