Eilen illalla vähän ennen puolta yötä kotiuduin kotkan reissulta. Neljä päivää meni vähän turhankin vauhdilla.
Perjantaina käytiin Jimin kanssa vähän ulkoilemassa ja lenkin jälkeen asento oli aika rento varsinkin koiralla...

.2147328.jpg

Lauantaina kierreltiin katselemassa vähän taas paikkoja ja mm. Ruotsinsalmen tähystystornissa piipahdettiin. Näköalat oli nätit ja vaikka korkeita paikkoja pelkään niin vasta alastulo tornista vähän hirvitti.

2147340.jpg

Kuva tornista, sumea kun on otettu mun puhelimella...

2147351.jpg

2147370.jpg

Näköalat... Näitä kuvia on vielä yks lisääkin mutta mun puhelin ilmeisesti sensuroi sen kun ei suostunut siirtämään koneelle.

2147373.jpg

Poikaystävä lukemassa opastetaulun tekstiä.

2147381.jpg

Ja sain mä sen houkuteltua katsomaan kameraankin... ;)

Café Segelissä käytiin perjantaina ja lauantaina. Oli tosi kaunis paikka. Linkin kuva ei mun mielestä kuvasta paikkaa ollenkaan hyvin. Hämärä, kynttilät, takkatuli ja näkymä merelle sai uskomattoman fiiliksen aikaan...

Ja hei, tulihan mulla valmista käsityörintamallakin...

2147402.jpg

Vihdoin ja viimein ne sukat poikaystävälle... Kärjestä aloitetut, lankana novitan seiskaveikka ja puikot 3mm mitä sattuu... Siis bambut ja metalliset sekaisin kun toi meidän sohva on syönyt valtaosan mun puikoista kai kun ei tahdo mistään löytyä...