Eka vuosi mulle kun liityin mukaan lapaskuuhun. Nyt olis sitten tarkoitus saada edes muutamat lapaset tai muut kädenlämmittimet aikaan. Sukkasatoon sain kaksi paria valmiiksi, joista toinen on vielä raportoimatta... Voi olla etten edes ehdi kun ei ole sitä kameraa. Valmistui melkein myös vauvan tossut. Niistä vaan jäi vähän päättely vajaaks.

Halloween vietettiin ihan kotosalla kullan, pikkusiskon ja Matin (siskon poikakaveri) kanssa. Katseltiin leffoja ja oltiin vaan.

Mä ihmettelen suunnattomasti tätä mun huonoa onnea... Tiistaina hajosi meidän tietokonepöytä. Hyllyosa tuli jostain syystä ryminällä seinältä alas ja näytön päälle. Kaikki kirjat, tavarat, koristeet, kukkaset ja kynttilät meni pitkin lattioita ja osa särkyi. Niin ja tietty hajosi näyttökin. Onneks on vasta vajaan vuoden vanha ja meni takuuhuoltoon. Arvatkaa sylettikö...
Mä olen ennenkin kaavaillut muuttavani jonnekin luolaan ilman mitään tekniikkaa tai edes sähköjä. Nyt varmaan kannattaa. Eihän tää ole normaalin ihmisen tuuria enää... Jos täällä lähimetsissä  siis näet jonkun hiippailevan talja päällä ja nuija kädessä niin se olen sitten minä...

Tänään on vuorossa sitten ompelukoneen ensikokeilu... Ellei sitäkin nyt sitten saa tää mun käänteinen midaan kosketus epäkuntoon...

Äänistä päätellen olkkarissa pyörii nyt Vaahteramäen Eemeli joten taidan poistua sitä katsomaan.