Kalenterin lehti kääntyi syyskuun enimmäiseen päivään kahdeksan tuntia sitten ja sukkasadon kerääminen alkoi taas! Puikkoja, lankaa ja ohjeita on taas vaikka millä mitalla joten vapaa-aika kuluu neuloen.

Mutta sitä ennen vähän viime aikaisia kuulumisia (ja kuvia uudella kameralla vihdoinkin).

Duuni jatkuu joten edelleen istun tuolla citymarketin kassalla muutaman tunnin viikosta. Lisäks jatkossa keskiviikkoillat kuluu kursseillessa. Opettelen siis ompelemaan koiralle vaatteita. Vanha asunto on nyt historiaa joten sekin juttu saatiin kunnialla päätökseen. Avaimet on tosin edelleen mulla... Eetu oppii kovasti uusia asioita, kuten hyppimään sohvalle ja sängylle ja kiipeämään sohvapöydälle- etenkin jos siellä sattuu olemaan jotain herkkuja... Bella on toipunut leikkauksesta ja on ollut jo viikonlopusta asti ilman kauluria. Jimi on ennallaan- älytön hönötys päällä kaiken aikaa. Ja auttaa mielellään saamaan mammaa lankoja entistä enemmän solmuun. Mies on kesälomansa pitänyt ja eilen tuli kotiin muovihitsarin paperit takataskusta pilkottaen. Tässäpä nää tiivistettynä.

Sitten asiaan:

On taas vähän lanka- ja muita ostoksia tehty...

Annelta vähän lankaa ja kool-aideja, Kärkkäiseltä bambupuikkoja ja Ruskovillasta silkki-babycamel-lankaa.

Lisäks nyt kun on vihdoin toi vanha asunto tyjennetty ja molempien tavarat on löytäneet paikan niin laitan kuvan meidän olohuoneesta/ mun käsityönurkkauksesta.

Nyt on kaikille oma sohva. Mies on vallannut etualalla olevan, kirjava sohva on mun ja seinän vieressä olevalla makaa yleensä koirat. Jalkalamppu on sopivasti mun sohvan vieressä ja kaapin edessä olevista raheista saa kätevästi lankoja sitä mukaa kun tarvitsee... Ja TV on suoraan mun sohvan vastapäätä. Mä jo oikein odottelen syksyiltoja neulomisen ja hyvän leffan parissa.

Nyt takaisin langanvärjäilyn pariin (elintarvikeväreillä) ja sit aloittamaan sukkasadon ekoja sukkia tälle syksylle.