No niin...  Heinäkuu päättyi ja siinä samalla KYHäilytkin. Jotain mäkin sentään sain valmiiks... 11/20. Tai mähän en ihan kahtakymmentä (16 tais olla oikea määrä) ennättänyt aloittaa ja noi mitkä jäi kesken purki meidän pikkuhaukku alkutekijöihinsä... Kuvaa valmistuneista kunhan saan kasaan ja ennätän kuvailla...

Eilen kokoontui neulojia taas Korialla. Mun piti päästä mukaan. Oli kuski ja vapaata töistä. Aamulla kymmenen maissa tuli vuokranantajalta puhelu että asuntoa on uusi asukas tulossa katsomaan ja voi olla että tarvitsee jo ennen kuun vaihdetta. No mikäs siinä sitten muu auttaa kun lähteä pakkaamaan tavaroita. Se siitä Korian reissusta sitten. Koko päivä meni miehen kanssa tuolla vuokra-asunnolla. Sattui miehen sairaslomapäivä just sopivasti ja sitten mä vielä laitoin toisen kantamaan painavia laatikoita. Näytön sovin uuden katsojan kanssa myös eiliselle. Ketään ei kuulunut paikalle, ei vastannut puheluihin eikä viesteihinkään... Illalla soitin vuokranantajalle. Sanoin että on kaikki nyt pakattu mut katsojaa ei tullut...  Setä selitti että vaikka mulla nyt on asunto muuttokunnossa niin silti olen vuokranmaksuvelvollinen kuun loppuun asti. Arvatkaa ottiko aivoon! Vuokranantaja on siis laittanut jo kuun vaihteessa ilmoituksen lehteen ja sopinut ennakkoon että sinne voi muuttaa vaikka vähän aiemminkin kun sillon kun multa päättyy vuokrasopimus. Älyttömällä kiireellä jouduin tavarat pakkaamaan uuden katsojan alta ja melkein koko kuukausi on vielä elämättä. Ja kuitenkin mä oon se jolla vuokranmaksuvelvollisuus on... No ei voi muuta sanoa kun että bisnesmies on aina bisnesmies...

Se mikä tossa on hyvää on se että minä ja ompelukone ollaan taas samassa osoitteessa! Nyt vaan taas sopivasti alkaa työt (tänäänkin 9h) ettei vahingossakaan kerkiä konetta kaivamaan esille...

Ja ettei nyt ihan kuvattomaks mee niin laitanpa vielä vähän kuvia meidän unituokioista (vaikka ei aiheeseen liity mitenkään):

1249368141_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1249368171_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Bella nokosilla sängyssä ja mun tilkkukorissa. Toisen korin on neiti työntänyt lattialle etsiessään asentoa itselleen.

1249368005_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1249368097_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja pari aamukuvaa Eetusta. Mies ja koira molemmat suht tyytyväisen näköisinä aamu-unilla.