On taas bloggailut ja neulomiset jääneet vähän niin kun taka-alalle kaiken muun tieltä...

On ollut töitä ja pakkaamista ja muuttoa yms. KYH-projektikaan ei edennyt ihan suunnitellulla tavalla. Ihan kahtakymmentä en saanut aloitettua ja vielä vähemmän saan loppuun saatettua kun pikkutermiitti kävi osan töistä purkamassa. Ja sattuneesta syystä ei oo nyt oikein rahkeet riittäneet töiden uudelleenaloituksiin... Onneks jokunen työ on jo valmistunut.

Lisäksi pientä päänvaivaa on aiheuttaneet miehen päivystysviikot. Normaalisti noita on seitsemän viikon välein. Tän vuoden aikana mies on tainnut tehdä seitsemän päivystysviikkoa ja niistä kaks viikkoa oli peräkkäin. Se vähän rajoittaa normaalia elämää kun pitää puhelin kainalossa nukkuakin. Mä kun oon muutenkin huono nukkumaan niin yöunet on auttamattomasti piloilla kun puhelin pärähtää keskellä yötä. Ollaan oltu molemmat aina kun nukkuneen rukouksia kun päivystys on ohi. Huomenna loppuu viimeisin väijyviikko. Jos nyt sit sais oikeesti nukkua sen seitsemän viikkoa ilman puhelimen vahtimista.

Sit muihin juttuihin. Piti poistaa sivulaatikko johon oon kirjannut ylös tänä vuonna ostetut langat. Arvatkaa putosinko kärryiltä jo aikaa sitten... Ja kulutettuja en voinut laittaa ylös kun se digitaalinen keittiövaaka on edelleen ostettavien listalla. Olisinhan mä tietty tossa lähisiwassa voinut käydä työt punnitsemassa mut kun en vaan saa aikaseks. Ja vaikka olisin villasukat vaa'alle siellä iskenyt niin se tuskin ois edes kummeksuvia katseita enää aiheuttanut. Mä oon tainnut kylähullun maineen saada täällä aikaa sitten jo... On tullut mm. käynyt kaupassa pyjama päällä. Lisäks suurin piirtein keskellä metsää ikäni asuneena en osaa käyttää sälekaihtimia. Jokusen kerran oon heittänyt vaatteet pois avoimen ikkunan edessä ja ikkunan takanahan luonnollisestikin menee pyörätie. Kerran mm. mies tupakalla käydessään joutui ulkoa tuuletusikkunan kautta laittamaan kaihtimet kiinni kun mun piti olla piilossa pyörätiellä kulkevia ihmisiä ennen kun sain itseni suht säädylliseen asuun. Nyt mentiin näköjään taas metsään tosta aihevalinnasta. Siis laatikossa on nyt tän vuoden puolella valmistuneet... Mut eipä niilläkään pääse kovasti leveilemään...

Sitten: Täällä hakusessa olleet pannulapun ohjeet lähetti Kristiina jokin viikko sitten. Kiitos oikein kovasti!

Nyt on ensimmäinen paikallinen bloggaaja/neulojakin bongattu... Ihan vahingossa tosin... Arja nimittäin pyörähti kaupassa käydessään mun kassalla. Pankkikortista tunnistin... :D

Ja arvatkaas, kohta loppuu nää erittäin laaduttomat kuvat toivottavasti mun blogista... Mies nimittäin osti meille digikameran! Oma mulla on mutta kun on kärsinyt pientä damagea ajan saatossa niin lopputulos on se että näyttö on halki ja linssinsuojus ei aukea aina. Kiitos tästä kuuluu ex-miehelle joka ei osaa toisten omaisuutta kunnioittaa ollenkaan...

Nyt meillä on tämmönen valkoisena.

Mitähän sitä sit vielä keksis... Taispas olla nyt tässä taas nää höpinät...